22 juli 2010

Det regnar tonvis med litervis

Regnet vill inte riktigt sluta. Jag som hade tänkt fotografera modell idag. Suck. Jag får nog ringa miss modell och säga att antingen blir det blött med regn som tema eller ombokning.
Just nu känner jag hur en textrad i Fattaru's "Stadslaget" passar in så galet bra på det här hällregnet. "Börjar på hundra, sen ökar det" Gah. När man tror det regnar hårt, regnar det hårdare.

Jag som ska ut och kika på nyfödda bisonoxar idag, hur ska det gå? Jag ska inte bara kika, jag ska fota dem också. Ett riktigt kul och mysigt fotojobb så jag hoppas regnet håller upp lite eller att oxarna står i en box vilket är mycket otroligt.

Här är en bild på Anders Lundberg som fyllt 50, kommer från Falköping men har bott i Boston i tre år och jobbar som tennistränare där. Jag gillar den här bilden väldigt mycket, sjukt nöjd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar