23 november 2009

Longboard, mitt i hjärtat!


Senaste veckan har det varit en hel del tjafs att fixa med. men har vart svinigt jobbigt men askul också. I torsdags tog pastorerna med oss ut på stan. Vi blev bjudna på Jensens, jag åt ribs, och sedan åkte vi vidare mot Mölndal.. Jag hade ingen aning om vart vi var påväg.. Sedan landade bilen (helt plötsligt) utan för en skylt med Laserdome!!!! Jag dog, älskar verkligen att kriga när det inte gör ont, dessutom är jag bra på det! Jag kom tvåa av 34 pers, lite coolt.

I torsdags kväll var jag hemma hos G och fick mitt hår blekt.. aboo, jag är typ blond på min sidecut-sida.. Ser knasigt ut men jag vänjer mig mer och mer.

I lördags var Martina Jonsson här, denna fantastiska gravida Falköpingskvinna. Vi käkade och fotade helgoa kort, tack Martina! 

Efter det drog jag ut på stan med Daniel och hans två longboards som just nu står i min hall <3 Jag har alltså börjat åka, helt sjukt trodde aldrig jag skulle våga! Så sjukt underbart! Att åka longboard ger samma känsla som att åka snowboard, fast på asfalt. Jag måste verkligen skaffa mig en. Jag och Mie åkte någon timme inatt, helt fantastisk känsla. Bilder kommer en annan dag när det går att ta kort och åka samtidigt utan att jag eller kameran dör, måste bara öva lite först!

"Man liksom flyter fram på marken och det känns som att man är mitt i en film och alla runtomkring är med i filmen medan du själv bara passerar mellan olika scener.."

Det har varit en mycket påfrestande helg på många sätt. Mycket att göra i kyrkan med dop och barnland. Bilder till hemsida och skärm skulle fixas, rapport skulle fixas, lovsångstexter skulle fixas, planerings skulle ske sen har jag krånglat till saker för mig själv i hjärtat och mått lite dåligt av det. Men jag har mött förståelse och förlåtelse från andra, mig själv och Gud så jag fixar det.

Ikväll ska det bli bio med Linder som snart kommer med tåget! Nya Twilightfilmen New Moon, *lycka*.

Hannahwords

2 kommentarer:

  1. Tack älskade vän för att du än en gång ville fota mig ^^ och denna gången med lilla magen också *tihi* Är så grymt nöjd med bilderna och du har väl sett på bilddagboken hur många det är som har kommenterat ;) MASSA varma och goa tack ska du ha vännen! längtar tills ja får se de andra bilderna igen :P

    Kramar gvd

    SvaraRadera