20 november 2009

Onsdagens kreativa



I onsdags fick jag lite tid över och bestämde mig för att plocka fram stora pyssellådan. Det blev denna vackra kreation; "Du är ömtålig" inslagen i bubbelplast. Idag är det fredag och snart är det dags för mig att gå ner till kyrkan och börja göra iordning. Jag ska baka kladdkaka tillsammans med Samra, hoppas den blir god! You never know with me in the game..

I morgon blir det gravid-fotografering här i min lägenhet. En kvinna från Falköping ska fotas i mitt vardagsrum! Kommer blir grymt kul.

Söndag blir det möte i Gilead, men jag ska vara i Barnlandet och öva Lucialåtar med barnen haha, kommer blir hm.. intressant. Sen blir det dop i kyrkan, sjukt kul!! Efter det funderar jag på att dra ett gäng och åka skridskor på Heden,. vi får se vad helgen bjuder på!

hannahwords

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar