04 juni 2009

Götebrog - Malmö - Köpenham - Malmö - Göteborg

Har haft fantastiska sommardagar denna veckan!


I tisdags träffade jag folket i Gileadkyrkan, Göteborg, där jag ska gå bibelskola i höst, jag älskar er redan människor! På eftermiddagen åkte jag öresundståget vidare mot min kenyakvinna Madeleine. Hon mötte mig på stationen och vi tog bussen genom Malmö hem till henne. Med bussen åkte vi förbi en pub som heter Sir Toby's, haha gissa vem man tänkte på då ^^.


Igår fick vi ett infall och drog till köpenhamn ett par timmar! Mycket flashbacks till när vi var där med klassen, men inte tillräckligt myxcket för att hitta till Kristiania.. Fotade lite street där och upptäckte en mycket spännande utställning! Trainspotting.com!! Sen tog vi tunnelbana och tåg mot Sverige igen. Det betyder att jag och Madde har varit i tre länder tillsammans haha! Kenya, Sverige och Danmark. Vart här i två dagar nu och ikväll åker jag med tågen hem mot Falköping.

Igår blev det en väldigt glad Hannah. Vi har nämligen beställt biljetter till USA!!! Vi flyger till NYC och vidare mot LA, en sväng till Vegas hoppas vi på och sedan nattbuss till Houston! borta från den 1 - 23 augusti!

Shiet! Ascoolt. Jag älskar USA och det var alldeles för längesedan jag var där senast.. 6 år sedan nu. Jag saknar det, vet inte riktigt vad det var som fick mig att älska landet, kanske är det för att jag vet att jag kommer åka Limmo från flygplatsen den här gången ;)

Har varit jätteskönt och mysigt att hänga i Malmö några dagar. Bara slappat och pratat, lagat mat och fotat. Avkoppling för hjärnan. Denna sommaren ska jag verkligen låta mig själv slappna av och bara ha sommar! Göra vad jag trivs med och tycker är kul, ge plats för spontaniteter!

Bilder kommer snart!

Hannahwords

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar