12 november 2008

..wednesday..


ojojoj.

Idag har jag bara jobbat i fyra timmar hehe.. Och Haddock den rackarn han har glömt praktikpapperen hemma på rummet i Viebäck! (dumpf). Redigerade klart de mesta av mina bilder idag i alla fall! Marie skulle fota på stadt och då lånade hon mitt fisheye, så något vettigt har man gjort för någon idag trots allt!

Drog runt på stan, tog en Campino-kebab (<3) och köpte årets första julklappar!! HAHA jag kommer DÖ när ni får dem, Lena och Johan!

Skrev lite shieet-dikter igår i lille dagboken min. I guess you can read them. Men nä, kanske inte för du ville ju inte läsa min dagbok längre. När det blir jobbigt för mig (alltså när jag skrivit om det) då är det inte längre värt att läsas om. Synd. Jag trodde du ville lära känna mig, inte bara det glada jag..


Hannahwords

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar