13 november 2008

packa packa packa


Idag har jag inte gjort mycket mer än ett album åt Linde! Men jag satt i flera timmar och redigerade bilderna på Zoltan Heroes (eller Holtan Zeros?) och på Eric & Vaster! De har fått sina bilder - dock glömde jag att ändra på Maries P-skiva när hon var borta.. och det var inte så bra även om hon hann ändra den precis innan lapplisan kom för att "bota" henne :s hon vart lite sur och trodde jag skoja..

Förresten! Den stackars mannen som jag lämade åt sitt öde vid Sörse för några dagar sedan. Han var med på bussen från stan och gick av vid Sörse idag. Så, han tycks ha överlevt trots allt. *lättad*

Nu flyger Haddock! Är han den Flygande Holländaren tro? Vi hoppas alla att han landar tryggt och säkert i Stockholm!

Nu håller jag på och packar ner mina kläder och mina två julklappar (Lenins är lite klurig..). Min resväska blir alldeles rund :P Jag har massor att bära på.. en jätteresväska, en ryggsäck, en handväska och min 2,5-kilos kamera på axeln.. tur att jag inte ska till huvudstaden! X2000 is the shit!


Hannahwords

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar