10 november 2008

slappy


Jääp. Ultimata slappdagen idag. Det stormade och slog så jag trodde huset skulle falla ihop vilken sekund som helst, men jag låg kvar och myste i sängen :) Drog en frukost samtidigt som Kåge (mannen i huset där jag bor) åt lunch. Tog min kamera och satte kurs mot havskanten här i Träslövsläge.

Som Lena så fint uttryckte det i morse;

"i Småland så har vi ju sjöar och så..
men man saknar liksom.. en.. KANT."

Nåväl. Här har jag en kant i alla fall och där höll jag på att blåsa omkull! Svincoolt var det och hur mysigt som helst! Även om jag var ensam. Gick ganska snart tillbaka, bytte om till icke-havssalta kläder och hoppade på bussen in till Varberg.

Mötte upp med Eric och några dudes som jag kände igen men inte är bundis med. Vi fikade och sen kom bandet, Zoltan Heroes, och vi fotade profilbilder (bilderna på hela bandet fotades igår i blåsten).

GAH! Jag tappade min mobil i det långa gräset bland stenar och havsskum, men turligt nog fann jag den åter! Hallelujah :D

Innan jag ställde in riktningen mot läjet igen, tog jag en fika med Räcan (Eric, den svartvita bilden längre upp), det var faktiskt shieetmysigt :) fast han är så liten. heh ^^

Nu ska jag slappa med chips och mjölk framför TV:n och sen är det jobb imorn igen!



Hannahwords

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar