02 november 2008

"Say goodbye Lenin"

Huvudvärk. Var ute på stan igår kväll. Jag, Lena, Cia och min Göteborgske vän Daniel. Jag var utklädd till Dödens kärleksbarn. Tofsar, vitsminkad och hela köret. Vi var hur snygga som helst och skulle gå in på Ferdinand. Oops. Hannah har inget leg med sig. Vi kommer inte in och ränner runt på stan istället. Men det var sjukt mysigt! Sprang runt och töntade oss (Lena o Cia var brud och brudgum Död och Daniel var död Harry Potthead).

Vi gick längs Avenyn och satte oss på Café Tintin! Det var jättegott fika och supermysigt att bara sitta där alldeles utklädd och stirra igenom människor :P fick dock världens huvudvärk vid typ 03.00, tog en tablett och gick och lade mig.

Vaknade vid typ 11.00 idag och drog iväg på bio och Quantum of Solace 007 :) Jag gillade den fast den handlade ju enbart om hämnd.. så lite halvfattig handling trots allt. Jag höll på att somna lite halft jag hade ont i huvudet och något konstigt med ögonen. Ögongloben känns febervarm. Men jag gillade filmen.

Gick lite på stan. Käkade Donken och drog sedan tillbaka hit, ut på Hisingen där jag nu sitter ensam i lägenheten. Cia är och lämnar Lena på tåget, hon drar till Stockholm nu för sin praktik. Jag stannade här för jag känner mig sjuk. Tråkigt.

Imorn ska jag ringa Tribe och Barbarella och kolla om någon av dem har tid för att pierca mig.. läskigt :O Annar får det bli en annan gång.. Så kan Haddock vara mitt stöd också.

Orkar inte tänka så mycket för tillfället. Känns som om min hjärnmassa är för stor och svullen för skallbenet. Det liksom trycker. Skitjobbigt! Är detta lönen för att man är nykterist? Jaja. Tack Lenin och Cia för helgen, ha det GRYMT i Stockholm. Nu ska jag försöka få tillbaka min tankeverksamhet, utan att av värk.

Hannahwords

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar