03 november 2008

Piercade jag..

Pommes. Japp. All ångest blev tryckt åt sidan idag. Hannah är nu piercad! Jag piercade mig på Barbarella i Göteborg.. Hade Wille med W som piercare.. Han var underbar! Fick mig lite mer avslappnad och förklarade allt jättebra och lugnande.. Cia var min personliga stöd. När det var över.. gick jag för att betala.. och blev superyr.. så jag fick gå och lägga mig på britsen igen som jag senare döpte till "Britta". Men vi fortsätter hejja på Wille för han var grym!

Tankarna idag.. har gått mycket till samma människa som tidigare. Han finns på något sätt alltid där. Och gnager sig igenom muren som jag byggt upp i min tanke. Liksom klättrar över och sen är han där igen! Men det gör mig inte så mycket. Jag gillar att tänka på honom.. Det är lättare nu.

ändå.. han fattas mig.

Har ändå inte kunnat tänka mycket idag. Har bara gått runt och jagat upp mig inför piercingen. Så det har liksom tryckts ner under utan.. Men nu har det börjat bubbla upp igen..

Nu sitter jag här i Läjet utanför Varberg och knatar på en dator. Är hemma hos mammas barndomsvän Ulla och hennes man Kåge och här ska jag bo i två veckor och ha praktik hos Karin Linde :) Det ska bli otroligt roligt och förhoppningsvis lärorikt! Ser fram emot detta nu.

Dagens tankar är tillägnade dig trots allt.

Hannahwords

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar