01 november 2008

Göteborg med Liten och Mindre


I morse blev det stressigt till tåget, som alltid när jag ska med tåget.. Men iväg kom jag och på stationen mötte Kapten Krok a.k.a Lena upp mig med sin syster "Mindre". Mysigt att träffa er älsklingar <3

Så idag har vart en mycket bra dag! Har gjort stan.. ÅH jag har ångest över att par byxor. Det är Levi's jeans som är baggy och så SJUKT snygga. Och som ni kanske förstår.. sjukt dyra. Jag har egentligen inte råd.. men det skiter jag i! Har också gått runt med ångest en gång i kvarten.. har gått runt och letat efter piercingstudios.. Men eftersom det är Alla Helgona idag och är en röd dag, var i princip allt stängt. Och där det var öppet var inte själva piercaren där. Så på måndag blir det drop in? GAAAH. Jag ska pierca läppen. usch.

Nu har vi bestämt vart vi ska ikväll och vi ska klä ut oss till mamma, pappa o barn. Jag ska vara barn :D Vita i ansiktet och lite gråtsminkade typ =) ska träffa pojo också! Det var längesedan sist.

<--- Kolla mitt nya linne och mina nya jeans.. och så en god melon. <3

Det har inte funnits mycket tid till eftertanke idag.. Har bara sprungit runt på stan - men det var skönt och mysigt! Inatt fick jag ett för mig mycket betydelsefullt sms.. "godnatt kramgoa du" stod det.. tack min älskade vän!

over and out.

Hannahwords

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar