07 november 2008

dumma svenne.

*irriterad*

I morse stannade bussen vid Sörse.. Jag ser en gammal man med krycka skynda längs trottoaren.. Han lyfter sin hand i ett försök att få bussen att vänta en minut till! Och jag ser honom och kollar på chauffören.. men jag säger ingenting.. och bussen åker.

VARÖR ÄR JAG SÅ HIMLA SVENSK!

Har tänkt på denne man halva dagen nu. Fatta vad mycket bekymmer det måste ha skapat för honom att inte jag sa till chaffisen att vänta lite bara.. Åh. så irriterad på mig själv. Hoppas han inte frös ihjäl :(


L A T E R


Japp. Har idag varit hos tandläkaren och satt in en gasbinda med bakteriedödande medel på som smakar RÄV. Den sitter inklämd i min infektionsficka i tandköttet över min visdomstand. Tandläkaren tyckte jag skulle ta bort tanden när jag kommer hem igen.. men det tycker inte jag ^^.

Eric kom förbi studion, men då skulle Marie fota så vi drog ut i regnet och gick en sväng runt fästningen och ut på piren. Det var alldeles TOKBLÖTT! Så vi drog till Campino..

VAD JAG HAR SAKNAT

CAMPINOKEBEB KILLAR!!

Delade en pizza med Eric och mitt i allt kom Vaster och bjöd in sig själv i vår fina gemenskap. Men. Turligt nog så var han varmt välkommen. Vi spatserade glatt in i studion i alla fall och fotade massa najs shit.

Tack brudar för att ni gjorde mig glad!

Nu ska jag dra till kyrkan och RÖJA!

Hannahsvenne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar