06 november 2008

folktandvård :S

Idag trodde jag att det hade hänt någonting med dig.. Men du bara sov övernaturligt länge, det tackar vi Gud för!

Först trodde jag att du valde att inte svara.. att du inte ville ha mer med mig att göra.. vilket ju hade blivit svårt i och för sig.. sen fick jag för mig att det hade hänt någonting med dig.. Men allt är frid och fröjd. BRA!

Hannah har glidit runt på stan. Fotat lite plastfjärilar - vilka jag tröttnade på relativt snabbt. Det var lite trickigt att fota.

Så jag lämnade dem i ateljén och sodde Lindes 24-70 L-objektiv.. Åh så mysigt det var! Har dock upptäckt hur mycket svårare det är att fota street photography utan fisheyeobjektiv. Men hittade en mysig tant och en härlig dörr i alla fall.

Har fler redigerade bilder från idag, men då får ni titta på www.bilddagboken.se och söka på vanteson.

Vart på vårdcentralen och skaffat tid till senare idag. Min visdomstand vill inte som jag. Tandköttet har typ svullnat upp över tanden.. känns som om halva munnen är bedövad.. kan inte stänga den helt för då gör det ont och jag kan inte öppna den helt för då gör det ont. blä.

Jaja, det tar ju bort piercingens ömmande.

Snart ska jag ta och springa iväg till folktandvården här i Varberg.. Usch. Hoppas allt är okej och att värken försvinner snart!
Håller på och funderar på hur jag ska fota imorgon för då kommer en polare förbi till studion! Har tittat på lite olika porträttposer och lekt med lite ljus idag - bilden av mig är en av ljussättningarna, dock lite ljus..













Åh. Hur ska detta sluta.. Jag saknar dig så. Men. ÅH! JAG BLIR SÅ ARG. Eller, nä.. jag blir ledsen, besviken, blottad.. Känner att jag gav så mycket som ingen annan fått se.. och så väljer du att ta en bit av kakan och sedan krossa den..

Duvet.. man kan inte limma ihop kaksmulor. Det blir aldrig samma bakelse som det en gång var.

Hannahwords


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar