08 november 2008

Bua - no more

Skulle ha dragit till Bua idag tänkte jag. Men Eric den fjanten. Ja. skit samma. Jag dissar Bua i alla fall. Ska väl sitta här ute i Läjet hela dagen istället och typ.. se på TV?

L A T E R

Japp. idag har jag suttit vid TV:n och vid datorn.. hela dagen :P Har i alla fall gjort något av värde och redigerat lite bilder från igår! Det var mysigt.. här är en bild av mig och Eric. Hah. Jag tycker om den :)

Inatt fick jag ett av de underbaraste samtalen jag haft på månader..

tack tack tack tack tack tack TACK kära du! Du är underbar. Fy vad skönt. Äntligen sa du någonting som fick mig att åtminstonde känna en liten svag gnista av hopp..


Jag fick känna mig vacker, god, värdefull och saknad på en gång.


underbaring du

Hannahwords

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar