06 juli 2010

Photoshop CS5 arrived!

Sådärja. Kirrade nya Photoshop CS5 (inte extended version dock men HALLÅ, ÄNDÅ!!) gratis genom att vinna den där tävlingen i Italien i maj! Paketet har äntligen landat på min gata! Nu ska jag bara uppdatera mitt gamla operativsystem Tiger på mac'en till Snowleopard så jag kan använda detta fantastiska program! Sen när det är installerat och klart är det dags att börja redigera bröllopsbilder! Har hört om många fantastiska uppdateringar om CS5 så har många stora förväntningar.

Aboo. Jag har börjat kolla på en vampyrserie som heter True Blood. Alla ligger givetvis före mig och vet vad det är medans jag bara hört talas om det och tyckt det verkar lamt (vilket det delvis ÄR) men när nu Mats (!) frågade om jag ville se serien med honom blev jag sugen. Så nu försöker jag kolla ikapp tre säsonger tills jag flyttar upp till Stockholm i september!

För tillfället jobbar och sliter jag på Fredahls likkistfabrik (duvet sånna där kistor som man senare antingen kremerar eller jordsätter) i Åsarp. Jag jobbar med tillverkning av barnkistor och urnor och det är ett jobb med relativt stor omväxling för att vara industri och jag har världens skönaste arbetskompis, Erland 61 år gammal. Jag trivs ändå fett bra där men det ska bli skönt att sluta på fredag!

På måndag är det dags att börja på kära gamla Falköpingstidningen och springa runt med mina vackra kamera på stan och göra TIDNING av den här tidningen, lyfta den till nya höjder, gå från nivå till nivå genom att sätta in lite crazy nice ass snygga bilder. YEAH.

7340065000984 är ett gäng siffror som
gillar att hänga tillsammans. Mats introducerade oss för varandra. Kärlek vid första ögonkastet. Jag lade vantarna på dem med en gång. De är coola, mycket coolare än jag. Jag vill vara där de är, hemma i Mats lägenhet.

2 kommentarer:

  1. va sjutton är det för siffror kvinna?????? VI FATTAR INGENTING!!!!!!!!!!!111111111

    Från A-line and Clejs

    SvaraRadera