01 november 2009

Göteborg hitan och ditan


Mycket tjaffs om Göteborg nu i guess, men inte så superkonstigt det inte! Jag har nu officiellt börjat tala lika illa som dem... helt ärligt. Jag vet det är sorgligt, men ni från Falköping får väl komma hit och hälsa på så att jag i alla fall kan härma min egen dialekt igen! Saknar er vettni ;) 

I torsdags var jag på spelning på Sticky Fingers och fotade på Wrestling with angels, som var helt sjukt bra liveband - lika bra live som inspelat! 


Var där med denna knasbollen (Gustav):


Hade ett grymt möte i fredags på ungdomssamlingen och jag t.o.m bakade en kaka till det haha.. Den blev omtyckt *chockad*! 

I helgen har jag varit en nattuggla och fotat nattbilder med en polare som fått köra runt på mig haha. Sen blev min syrra sjuk och hon hade två biljetter till Frölunda - Skellefteå igår som jag fick så jag gick på hockey i Götet för första gången, änna synd att det var fel lag som spelade, men det var en grymt bra match faktiskt :) Hockey uppskattas alltid - speciellt när den är gratis!


hannahwords

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar