22 augusti 2009

#100

Så, vad ska man skriva på det 100:ade inlägget? Jaa, det har varit en lång resa sedan den dag jag började med bloggen, men jag har lärt mig otroligt mycket. Bloggen har blivit en plats där jag fått utrymme att tömma hjärta, tankar och virtuella tårar när inte livet gett möjlighet till det. Att ha en plats att skriva på har hjälp mig att växa som människa och under den jobbiga tiden lärde jag mig mycket om livet och att vänner inte alltid är att räkna med.

Jag väljer att lägga upp tre bilder från Rumänen vilka har betytt mycket för mig personligen. Två av dem har dessutom fått mycket uppmärksamhet i media, det tackar vi för!

Grattis bloggen 100 inlägg!



1 kommentar:

  1. Hejsan, jag har bytt till http://fotografdavidk.blogspot.com
    Lägger dig md på sidan, puss!

    SvaraRadera