05 mars 2009

På klippan.


Idag har jag pillat med några visitkort..
































Jesus, Du min fasta klippa
Jesus känner mig så väl
bara Du ger liv som aldrig slocknar
bara Du kan göra mig hel

lyft mig upp, lyft mig högre
dra mig, intill Dig än en gång
låt mig sprida doften av Din närhet 
var jag än går fram
en doft av evigt liv, en  himlen sång

bergfast grund, har jag i mitt liv
bergfast grund, behöver aldrig vackla mer
bergfast grund, håller hela vägen hem 
på klippan, bygger jag mitt liv!


Jag behöver bygga upp mitt liv på nytt och få en ny start. Måste än en gång försöka finna den jag var innan allt det jobbiga kom över mig. Finner så otroligt mycket tröst i den här sången att jag kan inte sluta sjunga på den.. Vilken underbar text, att Jesus får vara min fast klippa, en bergfast grund 
som gör att jag inte behöver vackla mer... 

Jag orkar inte vackla mer.

Hannahwords

1 kommentar:

  1. Kanonsnygga allihop! men svarta kan se ganska sunkiga ut om inte utsriftskvalitén är superbra. :)
    Yes, tfp.. är ju medlem på MB duvet.. blir en del sånt då.

    SvaraRadera