31 oktober 2008

Hurting inside out



Inatt hade jag ett befriande samtal. Men på insidan gör det fortfarande så ont.

..underbaring..

..praktiken börjar på tisdag. Jag kommer hålla till i Varberg hos Fotograf Karin Linde. Hon är en fantastisk människa och superduktig fotograf! Har saknat henne sedan min förra praktik som jag ju också hade hos henne (för ca 2 år sedan). I år kommer min kamera med också! Min älskade Canon EOS 1D Mark II N!!

Men innan Varberg ska jag mellanlanda i Götet! Imorgon klockan 08:50 går tåget mot Göteborg och Kapten Krok! Sedan blir det party på kvällen någonstans. Jag tror jag ska klä ut mig till katt. Jag har alltid klätt ut mig till katt! Ska bara hitta min svarta svans och kattmask först...:O Efter lördag drar Krok till storstaden Stockholm för att ha praktik men jag stannar och håller miniKrok (Kroks tvillingsyster) sällskap i lägenheten tänkte jag. Och på måndag drar jag vidare mot mitt älskade Varberg. Jag har saknat er <3

Hannahwords

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar