06 augusti 2010

Sista arbetsdagen

Veckan, eller faktiskt hela tiden, på FT har gått väldigt snabbt och lätt. Det är ett skönt arbete; ibland stressigt men långt ifrån ofta. Det beror på hur man lägger upp sitt arbete. Det är frihet under ansvar. Vi har nästan aldrig deadlines som reportrar utan man har ett par jobb om dagen och oftast hinner man klart med dem samma dag eller dagen efter, om det är bråttom får man veta det innan så hinner man lätt klart. Jag måste säga att jag har trivts fruktansvärt bra.

Morgonen började toppen med ett uppmuntrande mail från en familj jag porträtterade till familjesidan, sen blev det bättre med uppmuntran från ett annat håll då en killes (som jag porträtterade) chef ringde och sa att jag skrivit den bästa artikeln han läst någonsin men det allra bästa var när chefen kom in och sa en massa bra och uppmuntrande saker.

Det är verkligen ett jobb jag trivs med. Har haft superbra arbetskompisar den här sommaren. Kommer faktiskt sakna FT den här gången! Superkul att få så mycket publicerat också!
Tack Falköpings Tidning för sommaren!

1 kommentar:

  1. Hej Hannah!

    Lycka till i sthl nu när du överger oss! =) föresten! en liiite kul grejj! du har väl sett att du har en nikon på bakgrundsbilden?!.. ;).

    //Mats A

    SvaraRadera