20 juli 2010

Så sjukt uppmuntrande!

Jag fick just världens mest uppmuntrande samtal från min mormors (har aldrig träffat mormor) närmsta vännina när hon levde. Hon ringde liksom bara för att säga att hon klipper ut mina bilder för att hon gillar dem så mycket och önskar mig all välgång och följer min karriär med stor spänning. Jag blir verkligen rörd!

Jag ska också bli en uppmuntrande kvinna när jag blir äldre. Uppmuntra ungdomar är kanske det viktigaste man kan göra som äldre, om jag nu räknas som ungdom eller ej låter jag vara osagt.

Idag har jag ledigt från jobbet så det blir redigering av bilder på Mikaela Thordsson och sedan ska jag bada med ett gött gäng från kyrkan i den underbara solen!
Ikväll blir det fika med Maja Lööf och sedan utgår jag från att det blir lite The Mentalist och mer redigering av bilder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar