14 maj 2010

SÄLJES: 24 -70 2,8 objektiv till Canon!



Idag har dagen kommit. Idag säljer jag mitt fantastiska objektiv 24 - 70mm 2.8 EX DG från Sigma med Canonfattning.

Ett objektiv man inte KAN klara sig utan, det funkar i nästan alla situationer och den låga bländaren är perfekt för dig som vill fota konserter utan blixt och ändå få bra bilder eller dig som vill fota snygga porträtt med kort skärpedjup. Nästan alla bilder som finns på denna blogg och min hemsida är fotade med detta objektiv!

Låda, objektivväska och motljusskydd ingår och för hela kalaset vill jag ha 3800 kr.
Hör av dig till 0737150768 om du är intresserad, objektivet finns i Göteborg, men på lördag även i jönköping ikväll, söndag och måndag i Stockholm då jag reser omkring lite. Ring!


Hannahsdarling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar