18 april 2010

#1 wedding o' summer '10

Sommarens första bröllop av fem avverkad! Var jättekul och Jonas och Karolina var lätta att umgås med och lätta att få fina bilder på, galet vackert par måste jag säga. Tack för att jag fick föreviga eran dag!




Karolina, denna vackra kvinna skulle kunna bli modell!

Haha Jonas och Karolina var hur sköna och spontana som helst; väntade på att gå in till kyrkan men det var låst så Karolina utbrister "Vi går till Espressohouse och får något varmt i oss!" Och så gick vi faktiskt dit och satte oss! hur kul som helst, jag dog lite av skratt.

Götaplatsen. I love this pic.
Lägg märke till texten! Jonas <3 style="font-family: times new roman;" onblur="try {parent.deselectBloggerImageGracefully();} catch(e) {}" href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg3TKUTXkwzzipgZntUTrE9DfSEuTPNr5PqwSKgkd28HLm_aDgQcBIHzMEW30Emo0ewxYFLfIBsivx-JpCNozQGMY1Tb1Y-DxM5p3L4lZMJmEfNvY8h1PRZrczQUxk3A2s0J28UWXn7fiI/s1600/_BC_2327.jpg">






Tack för en fantastisk dag!

Hannahphotographer

6 kommentarer:

  1. Riktigt snygga foton!

    SvaraRadera
  2. Jättefina Hannah. Keep going :D

    SvaraRadera
  3. Jag önskar att jag hade haft en fotograf som du när jag gifte mig. Du tar väldigt personliga bilder, bilder som verkligen illustrerar känslostormen man upplever en sådan här dag. Min mamma fyller 60 i år och har funderat på att få till några fina familjebilder som present. Kanske du? Kram Jenny (från FT)

    SvaraRadera
  4. Du är verkligen duktig Hannah! Fotar du mycket som det är nu? Sugen på att fota mitt och Gabriellas bröllop? ;)

    Benjamin

    SvaraRadera
  5. duktiga hannah! kul att du ska fota oss! =) 12/6

    SvaraRadera
  6. Åh Hannah, så fint Du sammanfattar kärleken och lusten att göra härliga saker tillsammans. Tack från stolt moder till en av parterna - Ingrid

    SvaraRadera