16 mars 2010

Falköping

Jag blir tokig.

Det är så galet mycket som händer som är jobbigt! Det händer en hel del bra också och det är ju tur annars hade jag gått baklänges med armarna släpandes längs marken. Blä.
Men nu har jag bestämt att det ska bli ändring. Upp med hakan, kameran på axeln, datorn i sängen, uppfriskande promenader, långa resor, inte snåla, lite på att Gud har något bättre för mig och vara LYCKLIG! That's the goal for now :)
Den föregående helgen hände det ganska mycket.. jag hängde en kväll i Vieskogen med den nya fotoklassen, helsköna var dom och det var supermysigt men lite halvtungt att vara där och överhopas av gamla minnen, bra som dåliga.

Efter det åkte jag vidare till Jönköping och Evangelistveckan! Helt ogtoligt bra tyckte jag det var. har aldrig vart på deet förut, trodde det var en trist vecka där massa gamla pastorer sitter och klagar på allt om ingenting men där hade jag fel minsann. Synd att det var den sista vecka ever för dem.

Bröllopsässan på Mössebergs Kurort i Falköping i söndags var lyckad tycker jag! Det var ungefär 150 personer som besökte mässan plus utställare, modeller och personal vid kurorten. Det var mycket jobb och det har kostat en del pengar men jag är ändå nöjd med vad jag gjorde. Dessutom fick jag mycket uppmuntran vilket alltid känns skönt!






Hannahwords

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar