22 februari 2010

Läger, pärlor och en sång

Lofsdalen var en upplevelse, svår att sammanfatta. Resan har präglats av skratt, spyor och handsprit tillsammans med ständiga ambulansturer och en sjukt snygg Björn till skoterkille! Men snowboardåkningen var underbar med nysnö varje morgon och jag börjar bli riktigt duktig och snabb :)

Sitter just nu hemma i Torbjörntorp och fixar inför bröllopsmässan som är om tre veckor. Har gjort en tavla av pärlor (11.ooo st för att vara exakt) föreställande ett brudpar. Annars blir det även en del canvastavlor och nya visitkort! Var på Kurorten idag där den ska hållas och paxade vägg och plats, en toppenbra plats!


Skrev en sång här hemma också helt otippat..

Ett hjärta armt och brutet
men Gud står vid slutet
Fångar mig på livets brant
håller om och tar min kamp

Min Gud är stor och stark
Min Gud betyder (/klarar) allt
Mitt hjärta finner där sin frid
och får tröst i jobbig strid

När du tror dig veta
när du slutat leta
öppna upp ögonen
för den största kärleken
hjärtan, arma brutna
är nu vårt förflutna

Hannahwords

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar