28 januari 2010

Lever, fotar, tränar.



En hel del på gång nu. Visdomstanden är ute och värken börjar släppa. En vecka sedan jag tog ut den idag. Har gått på smärtstillande hela tiden men försöker vänja av mig nu. Det gör ont, men kanske bara är för att jag lurar mig själv..

På torsdag nästa vecka ska jag flyga till Umeå och sedan ta bussen till Robertsfors där jag ska stå med Elin Ling från teamet i en monter för Testa Mission (min bibelskola) på deras ungdomskonferens; Mission Possible. Jag har gjort förslaget till vår roll-up, såhär ser den ut :)
Har bestämt mig för att lägga bort alla känslor jag har som är starkare än vänskap för en kille som är en god vän. Han vet om det också så det känns bra. Men jag tror hursomhelst jag skulle må mycket bättre av att inte känna mig bunden i onödiga känslor just nu. Gud får ta hand om det så blir det bra :)

För tillfället har jag fått Ju-jutsunojja! Jag har tränat minst tre gånger i veckan två och en halv vecka nu och det är så sjukt roligt med justu. På lördag ska jag fota en tävling här i Göteborg åt klubben, min klubb.. Shindo heter den. Supertrevliga människor, jag hoppas jag blir kvar hela terminen för det är sjukt go träning och den passar mig väldigt bra!

Hannahträningsnarkoman

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar