16 januari 2010

jujutsu like forever.


Tränade Jujustu för fjärde gången idag. Jag trivs verkligen otroligt bra med den här sporten. Körde till och med ett dubbelpass från 12.30 till 15.00 så jag är helt fullkomligt slut i armarna. Vi får se hur det går att spela biljard med alla grabbar jag måste vara bättre än ikväll på biljardpalatset, kommer inte ens kunna lyfta kön, och lyckas jag mot alla odds få upp den på bordet lär jag kollapsa där!

Har också vart nere i Gileads Second Hand butik idag och fotat lite.


Livet är ganska lätt just nu med nya grejer som händer och massa nya vänner. Vi hade ett otroligt bra ungdomsmöte igår kväll, det bästa vi haft hittills sen vi började som ledare i september tycker jag! Otroligt bra, Mie Åkesson säger jag bara. Vilken predikant.

Hannahdead

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar