03 december 2009

Adjöss prövotid!


"DAAAGEN ÄR KOOMMEN, KÄRLEK TRUIMFERAR!!"

"Så sjung HALLELUJA, sjung nu änglaskaror,
sjung alla helgon, sjung jordens folk
LOV, TACK och ÄRA vare Gud i höjden"

Äntligen har min prövotid på körkortet tagit slut! Detta firades med en riktig lyckovers från "Dagen är kommen". Det känns typ som att ta studenten; ännu ett steg närmare vuxen (som vi alla tror och hoppas att jag aldrig blir). 

Nu kan jag äntligen slippa oroa mig för att behöva göra om körkortet och gå genom eldens portar än en gång. 

Längtar efter att glida smidigt från kurva till kurva i min underbara Toyota Supra 3,0 Turbo nästa sommar. Nu ska jag se på någon film där de bryter mot massor av trafiklagar <3

Foto från Viebäcks fotoskola –09 Michel Widenius

Hannahwords

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar