16 augusti 2009

Måste bara skriva av mig lite - KAOS

Mycket som händer på en och samma gång.

Igår var jag på Arnfestivalen på Medeltidens värld utanför Götene, intervjuade Tomas Ledin och Alcazar. Var backstage och ställde lite frågor, såg Joakim (Arn) hoppa av en rädd häst som backade och njöt av fyra konserter. Hemfärd någonstans vid midnatt och i säng klockan två.
Idag gick jag upp klockan halvåtta för att hinna med tåget tillg Göteborg och min utställning vid "Planket 2009" vid Slottsskogen.

Utställningen gick faktiskt jättebra, speciellt tack till Joel och Sandra som tog sig tid att komma och titta på mina bilder! Förutom dem var det faktiskt riktigt mycket folk i omlopp eftersom att Way Out West låg just runt knuten. Många visitkort försvann och jag träffade massor av intressanta estetiska fotografer.

När jag senare kom tillbaka till Falköping på kvällen drog jag mig genast mot Maratonrock och kom fram till Amfiteatern under The Mischiefs sista låt. Även där jobbade jag och imorn har jag fem artiklar att skriva som ska vara klara till måndagstidningen.

Kvällen stora glädjeämne var helt klart Filip Hedegård. Stora chocken att se den mannen och jag blev så otroligt glad! Kvällens andra stora glädjeämne blev Erik Pettersson. Min allra första pojkvän som fick bli den jag intervjuade till ett reportage där jag själv valt tema. Hela den intervjuen slutade i att jag skjutsade hem Erik på natten, fick två rosor och ska dit igen imorgon bitti för en "frukostdejt". Nä, vi ska bara ta ett foto, men ska hursomhelst bli väldigt trevligt :)

Hannahwords

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar