01 juli 2009

Long gone

Nu har det gått ett par veckor sedan det uppdaterades och för ovanlighetens skull har det hönt mycket i Hannahs liv.

Jag har varit på Nyhemskonferensen utanför Mullsjö och filmat med Kanal 10 och mött Gud, en massa unerbara studenr som jag ska fortsätta ta till vara på i vardagen. På Nyhem träffade jag ju alla Kanal 10 människor plus Sebbe från Märsta, man kan säga att jag saknat min underbara fotokompis! *reunion*. Men 10-gänget är också underbara och jag saknar dem! Vem vet, kanske ses vi i Älmhult någon gång.

Efter Nyhemskonferensen hade jag en dags vila efter 10 arbetsdagar i följd och sedan började jag jobba på Fredahls som snickare några veckor över sommaren. Jag jobbar med min galne vän Erland. När jag gick på Viebäcks Fotoskola skrev jag ett reportage om honom som nu eventuellt ska tryckas i en tidning :D *happy happy*

Mitt i alltihop har jag varit på bröllop och fotat lite fast jag egentligen var serveringspersonal. Underbart bröllop så sjukt kul att jobba med! Något som bara händer på film hände.. vi tappade den lilla börllopsfiguren med ett brudpar i backen och huvudet på brudgummen föll av.. vi satte lite ihopvikt tejp under huvudet och satte dit det igen.. ingen märkte något och det höll hela kvällen haha :D

Sådär.. när lite uppdateing skett via ord kan man ju alltid hoppas att det finns plats för bilder inom en snar framtid.

Hannahwords.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar