18 november 2008

the darkness inside


mörkret tränger sig på, dödar ljuset
ljudnivån stiger, jag hör inget utöver bruset
floder av tårar forsar i värsta ruset
långt ifrån världen står jag ensam i vindsuset

jag fattar men vill inte förstå 
vill ha dig kvar och inte låta dig gå
men om jag nånsin vill det ska bli vi två
vet jag att det måste få vara så..




så jag gråter i väntan på tydlig ensamhet
evighetslånga nätter att vandra genom innan jag vet

jag ger dig tid och tänker hålla ut
..om jag ändå visste hur det blir till slut..

du kan inte försäkra mig en enda känsla
men åh jag vet ju vad du känner nu, bara låt det hända!

en situation ingen av oss tidigare varit med om
du säger att du har känslor men måste släppa dom

över bleka kinder rullar tårarna långsamt ner
jag vet inte hur det är möjligt, men jag gråter ännu mer..

åh, hjärtat det finns ingen som du
om du bad mig skulle jag ge dig allt, nu




through these tears, my heart is bleeding,
and through these tears, my mind is fleeing.


Hannahwords


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar